Translate

czwartek, 12 września 2013

Przesyłki które dotarły do mnie od poniedziałku do dnia wczorajszego! A jest tego sporo:)

1.Andrychów
-długopis
- smycz która bardzo szybko znalazła sobie właściciela(dlatego brak na zdjęciu)

2. Tworóg
-długopis

3. Nck
Po raz drugi otrzymałam taka samą przesyłkę :)
-długopis oraz broszura
4.Radio Gdańsk
- dwa długopisy
- notes
- dwie przypinki(druga rozdałam)
-naklejki(również się rozeszły)
-zapach do samochodu(w samochodzie)
Niestety nie wysyłają już paczek:(



5.Tauron
-podkładka pod mysz
- super notesik
- podkładka pod kubek
- brekoczek
-długopis
-ołówek oraz linijka z tabliczką mnożenia które rozdałam :) Ona równiez juz nie wysyłaja:(:(:(


6. Od firmy farmaceutycznej
-Dwa długopisy
- i????? ciężko powiedzieć co to :)
7. Stargard( dwie przesyłki dzień po dniu )
-Długopis
-pocztówka
-folder
-mapa

5 komentarzy:

  1. Uhuhu, sporo tego, ale fajnie :) Przesyłka z Tauron mistrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest troszke tego GRATKI
    Mam prośbe możesz podać namiary na Tauron bo pisałam do nich i nic asik23@buziaczek.pl dzeki

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ale tauron już nie wysyła przesyłek przynajmniej tak napisali mojej koleżance :) podobno materiały oraz gadzety można zdobyć tylko na jakichś targach:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oja ale fajne gadżety! Gratulacje! :)

    zapraszam : http://szalonadarmowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń