Translate

środa, 7 sierpnia 2013

Recenzja zmywacza do paznokci bebeauty!


Moim pierwszym produktem jaki Wam opisze jest zmywacz bebeauty na który skusiłam się już dosyć dawno temu będąc na małych zakupach w biedronce. Do zakupu skusiłam mnie cena oraz opakowanie a dokładnie fakt, że jest ono z pompką. 





Parę słów od producenta :

 Łatwo i skutecznie usuwa lakier nie rozmazując go. Przeznaczony do paznokci naturalnych jak i sztucznych . Natłuszcza i chroni skórę wokół paznokcia przed wysuszeniem . 

Moja opinia:
Jak dla mnie jest doskonały, producent nie kłamał mówiąc, że się nie rozmazuje nie mogę tylko potwierdzić faktu, iż nadaje się do paznokci sztucznych ponieważ takowych nie posiadam, ale może w przyszłości to sprawdzę. Niska cena, wydajność i skuteczność sprawiają, że sięgnę po niego w przyszłości

Wada: 

Jedyna jaką mogę stwierdzić jest to, że zmywacz podczas przechylenie delikatnie się sączy. Niestety nie wiem czy jest to spowodowane wadliwym opakowaniem czy już tak ma .

Moja ocena końcowa :

Jak widac produkt przypadł mi do gustu i obecnie zużywam już druga buteleczkę .
5- za te małe przecieki:)

 A Wy czy już sprawdzałyście działanie kosmetyków z serii bebeauty?

 Pozdrawiam i do.... napisania?:)

Ps. Przepraszam Was za jakość mojego zdjęcia niestety na chwile obecna nie posiadam lepszego aparatu jak tylko ten w telefonie:)

2 komentarze:

  1. Ja posiadam identyczny ale z rossmana, no i oczywiście z innej firmy :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń